maandag 23 september 2013

Top 3 verzorgingsproducten

Qua verzorgingsproducten ben ik niet zo merkvast, ik gebruik van alles door elkaar en blijf zelden langer dan een paar maanden hetzelfde gebruiken. Toch heb ik wel mijn favorieten, producten waar ik om verschillende redenen erg blij mee ben. Vandaag laat ik jullie mijn huidige lievelingetjes zien. 
Deze gezichtscrème heb ik pas kort geleden ontdekt. Een paar weken geleden ging ik met vriendinnen naar Voltt en ik was mijn dagcrème vergeten. Myriam had er een bij zich en dat was deze van Garnier. Hij is betaalbaar (ongeveer €6), trekt snel in en is niet vettig. Allemaal prettige eigenschappen als je het mij vraagt.
Heerlijk zoet is deze bodymist van The Body Shop. Hiervoor hadden ze een andere met een vergelijkbare geur, ook vanille. Daar was ik verzot op, maar die is helaas uit de handel. Dit is een prima vervanging. Het is geen parfum en dus niet zo zwaar. Goed voor alledaags gebruik, al moet je het misschien wel meerdere keren per dag opspuiten als geuren bij jou niet lang blijven hangen
Ik hou van kokos! Daarom was ik behoorlijk in mijn nopjes toen ik deze parel ontdekte. Je haalt er gemakkelijk je nagellak mee af en daarna ruiken je nagels naar een tropische cocktail. Win-win zeg ik. Het is ook nog eens erg budgetproof, des te meer reden om deze nagellakremover in huis te halen. 

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Wat zijn jullie favoriete verzorgingsproducten?

1 opmerking:

Copyright © 2014 Smakelijk Leven