zaterdag 21 september 2013

Films bij de Verkadefabriek

Gisterochtend zat ik samen met mijn stagebegeleider om 07:16 in de trein richting Den Bosch. Op de planning stond een dagje films kijken bij het filmtheater De Verkadefabriek. Geen straf, aangezien ik gek ben op films kijken én graag (voor mij) nieuwe steden bezoek. We begonnen uiteraard ons bezoekje met een Bossche bol, waar ik erg blij mee was - zie onderstaand bewijs. De films vielen ook zeker niet tegen, daar zal ik later nog een aparte blogpost aan wijden. Onze keuze viel op Jimmy P, How to describe a cloud en La vie d'Adèle. Heel verschillende films, van een ingetogen, Taiwanese drama tot een drie uur durend portret van een Frans meisje die een relatie aangaat met een kunststudente. Ik heb wat foto's kunnen maken, dus kijk mee! 

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven