donderdag 12 september 2013

KOFFIE DRINKEN IN GRONINGEN

Koffie drinken staat voor mij gelijk aan gezelligheid. Ik woon nu een aantal jaren in Groningen en er blijven steeds leuke, nieuwe koffietentjes bij komen. Zaak natuurlijk om die, gewapend met een partner in crime, allemaal uit te proberen. Voor mij is de ultieme combinatie een cappuccino met een goed stuk taart. Als het ook nog eens mooi aangekleed is en de bediening is vriendelijk, dan kom ik zeker terug. Ik heb mijn favorieten op een rijtje gezet. Deze koffietentjes zijn zeker een bezoekje waard!

PLUSPUNTEN
- heerlijke taart;
- grappige eigenaar;
- gezellige huiskamersfeer;
- bijzondere thee- en koffiesoorten.

ADRESGEGEVENS
Oude Kijk in 't Jatstraat 32
9712 EK Groningen

PLUSPUNTEN
- leuke barista's;
- mooi terras;
- loopafstand van de Herestraat en Centraal Station.

ADRESGEGEVENS
Gedempte Zuiderdiep 26
9711 HH Groningen

PLUSPUNTEN
- aparte drankjes zoals witte chocolademelk;
- koffie en thee in van die coole dubbelwandige glazen
- mooi, strak interieur;
- gevarieerd publiek.

ADRESGEGEVENS
Brugstraat 6
9711 HX Groningen

PLUSPUNTEN
- mooie locatie aan het Ebbingekwartier;
- de bar zit in een container;
- bijzonder terras met strandstoelen.

ADRESGEGEVENS
Kolendrift 11-1
9712 MT Groningen

Pluspunten:
- die prachtige bar!
- de rest van het interieur is ook erg gaaf;
- je kunt er kunst kijken en kopen;
- dichtbij het Harmoniegebouw en de UB;
- taart, cupcakes, bonbons.. you name it, they got it!

Adresgegevens: 
Oude kijk in 't Jatstraat 24
9712 EJ Groningen

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven