dinsdag 22 oktober 2013

Week-en-nog-een-beetje-overzicht

De tijd vliegt voorbij, voor mijn gevoel gaan de dagen tien keer zo snel door de drukte met mijn stage en werk. Gelukkig heb ik nog tijd voor wat sport en spel tussendoor. Kijk mee! 

Hele leuke verrassing, ik deed mee met een winactie van Team Confetti en mijn naam werd getrokken! (Foto via Team Confetti)

Ik ging langs bij Søstrene en werd zoals altijd enorm hebberig van alle mooie spulletjes

Al een tijdje was ik op zoek naar was ik op zoek naar zo'n houthakkershemd en toen vond ik 'm eindelijk, bij H&M in de sale

My happy place, de yogastudio van Maxi :-)

Samen met mijn stagebegeleider ging ik naar Prince Avalanche (zie hier wat ik er van vond)

Ik keek oude foto's door en kwam deze tegen uit 2003, hier was ik 13

Lang doorwerken om een deadline te halen en vervolgens hier naar buiten stappen: geen straf

De dagen worden korter en mijn behoefte om 's ochtends te blijven liggen wordt steeds groter...

Mijn eerste zelfhulpboek aangeschaft, hier ga ik binnenkort een review over schrijven!

Dit vind ik de leukste toko van Groningen: een Algerijnse winkel in de Folkingestraat

En dit won ik met de give-away, een hele vrolijke, mooie agenda in Team Confetti style die maar in zeer beperkte oplage verkrijgbaar is ;-)

Mijn favoriete drankje van het moment, warme chocolademelk. Soms maak ik 'm met rijstmelk en soms met koeienmelk, allebei lekker!

Ik deed voor het eerst mee met een hardloopwedstrijd, de 4 mijl in Groningen. Ik ben dik tevreden met mijn eindtijd van 37 minuten! 

Favo snack: toastjes met brie en frambozenjammm

Zo kom ik lange dagen op stage door, voedsel als beloning.

Mijn jaarclub Aurora bestond precies vijf jaar, reden voor een feestje! En ja, dat zijn snorren. 

Toen ik thuis kwam zat mijn haar dankzij de gel-haarlak combinatie  heel "There's something about Mary"

Donderdag was het tijd voor een borrel met collega's bij Grand Café Groningen

En vrijdag had ik na weer naar de film geweest te zijn met Noortje (Short Term 12) een chill avondje by myself, mét kruidnoten en heerlijk geurende kaarsjes

Hoe is jullie week zover? Hopelijk ook wat fijne dingen op de agenda? Liefs! 

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven