zondag 4 augustus 2013

SMAAKPAUS

Ik volg nu een aantal jaren blogs. Met een nieuwe bijbaan waarbij ik vooral administratief werk moet uitvoeren, begon ik me steeds meer in een second life te verdiepen. Blijkbaar was er een hele wereld waar ik tot nog toe weinig vanaf wist, dat van online delen op platforms zoals blogs en online magazines. Mijn interesse was gelijk gewekt en een nieuwe hobby (obsessie) ontstond. Vele uren heb ik doorgebracht, gefascineerd door al het moois dat ik las en zag. Het heeft me zoveel inspiratie en ideeën gegeven, ik begon online te shoppen en mijn banksaldo heeft een behoorlijke deuk opgelopen. Inmiddels begon ik vriendinnen ook dingen aan te raden, al was het in hun optiek misschien meer opdringen ;-). Dit brengt me naar de titel van mijn eerste blogpost, Smaakpaus. Het is een woord dat ik voor het eerst hoorde tijdens de aflevering van Zomergasten waarin Carice van Houten te gast was. Ik voelde gelijk een soort verbondenheid met de term en sindsdien heb ik het al verschillende keren in de mond genomen. Het is namelijk zo dat ik graag nieuwe, voor mij onbekende ervaringen opdoe, en wanneer ik iets tegenkom waarvan ik zelf denk, “dit is gaaf!!”, dan deel ik dat het liefst met de hele wereld. Mijn enthousiasme is op dat moment vrijwel grenzeloos, al vind ik het dan wel weer spannend om een statusupdate op Facebook te zetten. Het idee dat iedereen een mening heeft over hetgeen waar ik gepassioneerd over ben, staat me dan toch tegen. Logischerwijs vind ik het nogal eng om mezelf kwetsbaar op te stellen door daadwerkelijk een eigen blog te beginnen, maar dankzij de steun van vriendinnen en hun lieve duwtjes in de rug zet ik nu toch echt de stap.

Hier ben ik dan, ik hoop dat jullie mij welkom zullen heten als jullie “smaakpaus”!


Liefs, Sahar


Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik kijk uit naar alle nieuwe mooie dingen die je mij gaat prediken ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm! Dat klinkt goed:). Leuk een eigen blog,Sahar! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom :) Ik ben ook nog niet zo lang in blogland met mijn blog, 3 maanden nu. Maar het is heel erg leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Smakelijk Leven