vrijdag 24 april 2015

PHOTO DIARY #1: AMSTERDAM

Hallo daar! Omdat ik de afgelopen weken best veel heb ondernomen, leek het me leuk om een paar photo diary's te plaatsen. Vandaag begin ik met mijn Amsterdamse avontuur van vorige week. Food, carrière inspiratie, photobooths en meer!

Vorige week maandag ging ik 's middags met de trein van Groningen naar Amsterdam, om een carrière masterclass te volgen. De locatie was Hutspot, een mooie conceptstore aan de Van Woustraat met lekkere cappuccino's en taart.

Na zo'n lange treinreis was de batterij van mijn telefoon bijna leeg. Gelukkig hebben ze daar aan gedacht bij Hutspot en zaten de stopcontacten creatief verstopt in de designerlampen.



Ze hadden ook een ouderwetse photobooth bij Hutspot. Uiteraard moest ik daar even wat fotootjes nemen, al voelde het wel wat suf in m'n eentje, haha. Ze hadden zelfs een hoekje met verkleedkleren, maar daar kwam ik helaas net iets te laat achter.


Ik had nog tijd om te eten voor de masterclass die om half zeven begon. Dus dook ik even de Albert Cuypstraat in en daar vond ik eethuis Bazar, waar ik in Rotterdam ben geweest tijdens het International Film Festival Rotterdam. Bij Bazar kun je heerlijk eten voor een klein prijsje en de porties zijn ook nog eens gigantisch. Ik ging voor de dagschotel: couscous met mixed grill en salade. Daarbij moest natuurlijk Turkse muntthee gedronken worden.

Daarna was het tijd voor de Marie Claire carrière masterclass door online ondernemer en blogger extraordinaire Anna Nooshin. Zij is oprichter van online magazine NSMBL en had enorm veel carrièrelessen om te delen met de zaal vol jonge, gedreven vrouwen. Ook heeft Anna gister haar eerste boek gelanceerd, On Top genaamd. Ik heb het boek besteld via Bol.com en het is net binnengekomen, daar ga ik dus snel in beginnen. Het is deels een autobiografisch verhaal en deels zijn het tips en trucs om succesvol te worden als jonge (online) ondernemer. Kan niet wachten om het te lezen!

Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat ik heb uitgespookt in Amsterdam! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Nog mooie Koningsdag feestjes in de planning?

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven