maandag 30 maart 2015

TWEEDEHANDS KLEDINGBEURS 17 APRIL


Zoals jullie weten, probeer ik mijn kledingkast-situatie wat binnen de perken te houden. Als ik iets koop, moet er ook weer iets uit. Dat gaat best goed, vanochtend nog heb ik twee jurkjes verkocht via een FB-groep. Het gaat alleen niet zo hard.. Je moet steeds apart met mensen afspreken om één of twee kledingstukken te verkopen. Gelukkig las ik op Facebook dat Groninger Forum en Studio Speld op vrijdag 17 april een tweedehands kledingbeurs organiseren!

Het fijne aan deze beurs is dat bijna alles voor je geregeld wordt. Je hoeft alleen de kleding (met hangers en prijskaartjes) aan te leveren, en zij doen de rest! In ruil hiervoor sta je tien procent van de opbrengsten af aan de organisatie en wordt het overige bedrag na afloop op je rekening gestort. Ook kun je aangeven of je de niet verkochte kleding weer wilt op komen halen of wilt doneren aan de Voedselbank. Makkelijker kan bijna niet, toch?

Verder is er ook een wijnbar met dj (count me in), een fotograaf, masseur, hair- en nagelstylist, visagist en een heuse kledingadviseur. Zelfs als je niets koopt is het dus een leuk avondje uit met vriendinnen!



WAT Tweedehands kledingbeurs
WAAR Oude Boteringestraat 18
WANNEER Vr 17 april 19.00-22.00 uur en za 18 april 11.00-16.00 uur
HOEVEEL Gratis als verkoper en €2,50 als shopper

Zijn jullie wel eens bij zo'n kledingbeurs geweest? Ik heb me in ieder geval vast aangemeld! See you there?

Afbeeldingen via Studio Speld en Vintage Kledingbeurs.

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven