maandag 12 augustus 2013

Looking back - week 32

Ik heb een erg mooie week achter de rug. Uiteraard heb ik het een en ander vastgelegd, dus kijk mee!

Ik kocht voor een zacht prijsje splinternieuwe All Stars via een Facebook groep
Met twee collega's ben ik naar een nieuwe pop-up cupcakestore geweest en 's avonds hebben we een lekker stoofgerecht gemaakt van Jamie Oliver
Een yummy stuk worteltaart op het terras van Coffee Company
Sportief doen met Marleen
We bezochten ook de hertjes en deze was nogal lenig
Ik probeerde een soort nailart uit die ik zag op Team Confetti
Samen met Han bezocht ik Black & Bloom, een koffietentje met een gezellig huiskamersfeertje, heerlijke koffie (en thee) en smakelijke taartjes
Ik ging na een cappuccino voor de Oolong thee in een schattig glazen theepotje
Zaterdag was het tijd voor Paradigm Festival, hier ben ik samen met vriendinnetje Dorien
Het was gezellig! 
's Avonds liet ik een temporary tattoo zetten 
Er was ook een Trinkgarten aanwezig, waar ze frisdrank schonken met lekkere smaken zoals gember en appel-kers.
Dit is het resultaat van mijn airbrush tattoo (iets vervaagd door het feesten)
Zo bracht ik mijn zondag door, bijkomen op de bank :-)

Een hele fijne maandag toegewenst! 

Liefs, 
Sahar

3 opmerkingen:

Copyright © 2014 Smakelijk Leven